Nie tylko słaby, zużyty akumulator jest powodem tego, że nasze auto nie chce pracować zimą. Również stan samego silnika ma tutaj bardzo wiele do powiedzenia. Można powiedzieć że zima to czas gdy nasze jednostki napędowe poddane są ciężkiej próbie i wtedy właśnie wychodzi kto ma sprawny silnik. Do poprawnej pracy potrzebna jest kompresja, która umożliwia osiągnięcie odpowiednich warunków w komorze spalania, by paliwo mogło się zapalić. Dotyczy to zarówno silników benzynowych jak i dieslowskich, jednak te drugie są o wiele bardziej „wybredne” jeśli chodzi o te warunki – informuje nas mechanik samochodowy Wrocław jest miejscem gdzie kierowcy bardzo chętnie przesiadają się na diesle, ale nie znają zupełnie charakterystyki tych silników, co powoduje że zaniedbują je. Stary, zgęstniały olej, zepsute wtryskiwacze, zużyte pompy wtryskowe, spalone świece żarowe – to wszystko sprawia że możemy zapomnieć o jeździe dieslem zimą. To samo tyczy się silników benzynowych – jeżeli będziemy jeździć na 15-letnim oleju o konsystencji galarety, to nie tylko będziemy mieli problemy z odpalaniem, ale szybko zniszczymy całkowicie nasz silnik.
Mechanik samochodowy Wrocław
Losowe artykuły:
Niemieckie marki samochodów
Niemieckie auta
Najpopularniejsze są niemieckie marki samochodów. Decyduje się na nie wiele osób. Najchętniej kupowane są takie marki aut jak: Audi, BMW, Volkswagen, Mercedes, Opel.
Wybór modeli z wypisanych firm jest duży, niezależnie czy ktoś szuka auta do szkoły-pracy, rodzinnego, służbowego, limuzyny z pewnością znajdzie dla siebie odpowiedni, dopasowany do wymagań.
Patrząc...
Norma emisji spalin
Według wprowadzonych jakiś czas temu przepisów samochody na terenie Unii Europejskiej muszą spełniać normę emisji spalin Euro 6. Jej wymogi znane były od jakiegoś czasu, zatem producenci nowych samochodów mieli mnóstwo okazji na przygotowanie się do zmian.
Jeżeli chodzi o silniki benzynowe, to wprowadzono próg dozwolonej emisji cząstek stałych. Dla...