Nie od dzisiaj wiadomo jaką potęgą jest Internet i związane z nim metody promocyjne w mediach społecznościowych, czy reklamowanie swojej działalności za pomocą płatnych reklam marki Google. W dzisiejszej dobie, pragnąc prowadzić skuteczny, sprawny oraz przemyślany marketing online, żadnemu poważnemu przedsiębiorcy nie wolno zapomnieć o wykorzystaniu w celach promocyjnych reklam Google AdWords. Czytnik tachografów i kart kierowcy, tak zwany tachodrive, jest jednym z dobrych przykładów rozsądnie i pomysłowo przeprowadzonej kampanii Google Adwords. Producenci tego urządzenia wiedzieli doskonale, że jeśli chce się przebić przez zasieki konkurencji w obecnych czasach, to trzeba będzie przeprowadzić porządnie obmyślaną kampanię marketingową z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi marketingowych oraz wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych w marketingu. Dzięki zastosowaniu techniki promocyjnej jaką jest Google AdWords, znajomość tego czytnika tachografu i jego sprzedaż poszły wyraźnie do przodu.
Losowe artykuły:
Wady i zalety posiadania samochodu
To czy powinniśmy posiadać samochód to tylko i wyłącznie nasza decyzja. Istnieje wiele powodów dla których powinniśmy sobie go kupić lub sobie go darować. Potrafi on nam pomóc w wielu sprawach codziennych jak i czasami przysporzyć kłopotów. Jakie są główne wady i zalety wynikające z posiadania samochodu?
Zacznijmy od zalet....
BMW E30 – jak go nie kochać?
Kto z was nie zna BMW E30, nazywanego także „małym BMW”? To prawdziwy klasyk motoryzacji z lat 90 XX wieku i znany jest ze swoich kompaktowych rozmiarów, pięknego wnętrza, jak i szerokiej gamy dostępnych silników. Nic dziwnego, że jest ono tak popularne wśród miłośników oldtimerów! Dlaczego tak się stało?
Skojarzenia...