Daewoo Tico

Wszelkie rekordy powodzenia na rynku, bije model Tico, który przez wiele miesięcy 1998 roku znajdował się na czele listy najlepiej sprzedających się samochodów w Polsce. Przyczyna tego sukcesu leży w prawidłowo dobranej relacji pomiędzy jego ceną, a oferowanymi walorami użytkowymi.

Tico jest szczególnie atrakcyjnym pojazdem dla byłych właścicieli Fiata 126, w stosunku do którego oferuje funkcjonalne, 5-drzwiowe nadwozie, które może spełnić potrzeby niewielkiej rodziny, a ponadto ma znacznie lepsze osiągi oraz walory użytkowe. W ten sposób wygrywał on na rynku za swym głównym rywalem, modelem Cinquecento a obecnie Seicento, które z perspektywy stanowią tylko następcę Fiata 126 o nieco nowocześniejszej koncepcji.

Innym walorem Tico są niewielkie koszty eksploatacji oraz zupełnie wystarczające osiągi, które pozwalają na dość dynamiczną jazdę w ruchu miejskim i płynne poruszanie się po drogach poza miejskich. Pozwala na to oszczędny i dość dynamiczny silnik 3-cylindrowy o pojemności 0,8 litra i mocy 40 koni mechanicznych, będący podobnie jak cały pojazd konstrukcją Suzuki. W modelach przeznaczonych do sprzedaży w 1999 roku zderzaki pojazdu lakierowane będą w kolorze nadwozia, a ponadto pojazd otrzyma seryjnie przyciemniane szyby, zegar elektroniczny oraz niskoprofilowe ogumienie.